Ieder kind een eigen leerlijn.

Eenvoudig Passend Onderwijs op maat
in jouw eigen groep of klas.

Gemakkelijk differientiëren binnen jouw groep

Leerwinst is een uniek, flexibel en onafhankelijk Leerling Volg Systeem voor het basisonderwijs, dat koppelt met de verschillende PO leerlingadministratie systemen. Binnen onze oplossing werk je met de leerling voor de verschillende domeinen naar een toekomstig doel.

Leerwinst berekent o.b.v. de behaalde vaardigheidsscores een toekomstig doel en deelt de leerlingen automatisch in op de verschillende instructieniveau’s (o.b.v. leerrendement). Hiermee wordt er gelijk een passend aanbod gekoppeld aan de instructiegroepen en individuele leerlingen.

Flexibel én compleet

Leerwinst verbetert de kwaliteit van het onderwijs en de begeleiding van alle leerlingen. Het programma werkt flexibel en kan direct worden opgepakt door elke onderwijsprofessional.

Je kunt leerjaar en leergroep overstijgend werken en hebt de mogelijkheid om eindig veel groepen (niveau/combinatiegroepen) aan te maken.

Arrangeren in jouw groep

In Leerwinst kun je al jouw leerlingen automatisch of handmatig arrangeren per periode, per groep en per domein. Tussendoelen en einddoelen worden automatisch berekend per leerling en instructiegroep.

Periodeplannen worden direct per arrangement en instructieniveau gekoppeld. Ook heb je de mogelijkheid om te werken met je eigen formats.

De voordelen van Leerwinst voor jouw school

• Complete SLO/CED leerlijnen (Groep 1 t/m 8) met leerdoelen voor 3 verschillende leerroutes; Regulier, SO-ZML, Plancius
• Per groep de mogelijkheid om eigen domeinen te koppelen zoals; Rekenen, Technisch Lezen, Begrijpend lezen en Spelling
• Compleet en vakoverstijgend OPP per leerling met o.a. bevorderende & belemmerende factoren, OPP Trap & voortgangsrapportage
• Duidelijke monitor (+ eigen in te stellen schoolnorm) voor het meten van behaalde resultaten op school, groep en leerlingniveau.Interesse in werken met Leerwinst?

Koppelpartners